Friday 7 October 2011

hang buad aku ingt hang ^^


firstly aku nak story pasal budak amir nih ,
aku rindu dea ^^
tadi dea online , aku mn perasan sbb aku dah remove dea :(
tapi kan , dea cmment dekat wallpost mmbe dea , so dpt lah dkat aku
sekali sebab mmbe dea ada mention nama aku dekat status tuu , hmm
seriusly aku rindu sangat kat budakk tu , tapi dea sekali puwn tak pernah ingt aku :)
tak apa lah , aku tak hairan puwn tapi sedih tu adalah , hmm , 
aku nak bercmment dgn dea , but segan sgt kod , org dah lupa aku , aku plak yg hegeh3 ^^
so abaikan , hm dea tak pernah ada niat nak add aku balik kan , its okay lah , aku dah tak kisah puwn
sejak hari loya ckp yang dea n the gang ada muslihat  tak baik utk aku , sumpah hari tu aku dah mula benci 
dea n the gang , aku dah malas nak bertegur dgn budak-2 tuu , aku rasa dah lain sgt kod .
n aku nak focus dekat exam aku niih , mggu dpan lst exam yaw , jum kita enjoyy nnty :)
lepas exam myb aku n gulagula hati pergi jalan-2 dekat luar , if nak join , bgitau saya ya , saya tak kisah ^^
sekian cerita membosankan dari aku , kbai

No comments:

Post a Comment