Friday 7 October 2011

aku rasa disayangi :p

okayy , aku nak cerita sedikit dekat korang semua 
tentang bahagia aku :) kalau rasa nak baca teruskann , kalau rasa tanak 
tapayah baca , myb cerita aku nih sedikit membosankan , but for me tentang bhagianya aku :Dokayy , ak cerita pasal gulagulahati aku nih , heee , 
dea nih baikk sangat , sayangkan aku melebihi diri nya , cintakan aku setulus hati .
terima aku seadannya , baik buruk aku dea tawu dan dea terima
, even aku tak terima dea lagi , dea terus tunggu aku .
aku sakit demam dea lah yg care :p bestkan orang sayangkan kita :) caring terhadap kita :)
but sometimes he so annoying , perangai yg aku tasuka time dea terlalu serius , jealous tak kna tmpat ,
tapi cmna puwn aku terima :D sebab aku dah mula sayang dea , sedikit demi sedikit dapat jugak aku lupakan ex couple yg skrg happy :) dan sedikit demi sedikit jugak lah aku mula sayangkan dea , 
hee , i want him by my side , even difficult pleased . aku rasa selesa gila time dekat dea , 
sampai sini dulu yaw cerita aku , nnty aku continue lagi cerita yang lebih menarik yaw :D bye

I'm So Glad Because He Was By My Side Now , I Try To Be THE BEST For Him <3
 

No comments:

Post a Comment